جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

هرمزگانی کاریزماتیک


چند وقت است با کسی روبرو می‌شوم که بسیار توجه مرا به خود جلب می‌کند. مردی که از نظرم بسیار جذاب، آگاه و خوش سخن است. محمد حسینی کنارویی معاون پیشین بانک صادرات هرمزگان و مدیر کنونی شعب بانک صادرات استان قم. پیشترها نمی‌دانستم که او اهل کجاست و چرا من شیفته‌اش ام. امروز دوباره دیدمش و به رفتارش دقت کردم و دلیلش را فهمیدم. با خودم گفتم حتمن باید چیزی راجع به او بنویسم. هنوز  از نزدیک با هم آشنا نشد‌ه‌ایم ولی حتم دارم که حرف‌های مشترک زیادی با هم خواهیم داشت...
نظرات 2 + ارسال نظر
احمد پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

لطفا" ؛حتمن؛ را حتما" اصلاح کن تا نگن چرت و پرت هایی که می نویسی بی سواده.

سلام احمد جان
من جایی نگفتم با سوادم ...اونایی که میگن بی سوادم خوب حق دارن دوست من
می دونم تو آدم خیر خواهی هستی ...سپاس از تو

ایسا/تئاترکال شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ

درود مجید جان. حتمن تو نیازی به درست بودن اینین. چون درست انوشتی. فارسی انوشتی.

درود ایسا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد