جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

10 پلاتو در 10 محله بندرعباس ساخته می‌شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در نشست مشترک با اعضای شورای شهر بندرعباس و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری توافق شد 10 سالن تماشاخانه " پلاتو " در 10 محله بندرعباس ساخته شود.


وی ضمن ابراز خرسندی از ساخت 10 تماشاخانه در محلات بندرعباس اظهار کرد: تماشاخانه‌ها یا پلاتوها، سالن‌های کوچک با سازه های سبک و کم هزینه هستند که می‌توانند در رسیدن به هدف مردمی شدن فرهنگ و هنر و در دسترس قرار گرفتن فعالیت‌های هنری برای عموم مردم بسیار مؤثر باشند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: در بسیاری از مکان‌های عمومی هم چون پارک‌ها و فضاهای تفریحی در محلات ساختمان‌ها و فضاهای محدودی وجود دارد که اگر در اختیار حوزه فرهنگ و هنر قرار گیرد می‌توان با حداقل تجهیزات آن‌ها را برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری مردم آماده کرد و این اداره کل در این خصوص آمادگی لازم را دارد.


درویش‌نژاد اظهار کرد: ساخت فضاهای فرهنگی کوچک در محلات کم برخوردار می‌تواند کمک بسیار زیادی به رفع آسیب‌های اجتماعی در محلات بنماید زیرا اصولا مردم این مناطق هیچ سهمی از سرانه فرهنگی و هنری ندارند.


به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم پس از اظهار نظر حضار مقرر شد که در خصوص تقویت فعالیت‌ها و زیر ساخت‌های فرهنگی و هنری محلات بندرعباس تفاهم نامه مشترکی فی مابین اداره کل ارشاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس و سازمان فرهنگی- ورزشی و شورای اسلامی منعقد شود.


منبع: ایسنا 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد