جغد بندری
جغد بندری

جغد بندری

پروژه های دهه فجر امسال

یکی از پروژه‌هایی عجیبی که در دهه فجر به عنوان دست‌آوردهای دولت روبان‌اش قیچی شد لوله‌کشی ساختمانی در بندر خمیر بود. ساختمان نیمه‌‌کاره که فقط لوله‌کشی آب‌اش انجام گرفته بود،توسط معاون استاندار و همراهانش افتتاح شد.

عکس ها





مجلسی برای مکبث کشی!

هر جشنواره‌ای شرکت کند جوایزش را درو می‌کند! همیشه ‌‌‌می‌داند کی و کجا چه کند! از همان آغاز راه که با نمایش"وقتی ما برمی‌گردیم دو پای آویزان مانده است" خود را در سطح اول کشور مطرح کرد تا نمایش"حقیقت العشق فی برهوت المعرفت" که تقریبا در همه بخشش صاحب رتبه شد !  اینها همه نشانه‌های یک پدیده بود که هم تماشاگرش را راضی می‌کرد و هم داوران و منتقدان! هر هنرمندی در استان حداقل چندین بار به نیکی نام او را بر زبان آورده . تاثیر او بر هنر نمایش در هرمزگان انکار ناپذیر است. همیشه انتظار داریم از او نمایش خوبی ببینیم و هر وقت برای دیدن کاری از او می رویم انگار همه حواس پنچ گانه‌مان برای یک نمایش خوب محیا می‌شوند. گویی کسی جرات دیدن نقص در کارش را ندارد. او حالا در آستانه 33 سالگی است و تئاتری برای جشنواره بیست و هشتم فجر دارد. "تنها سگ اولی می داند چرا پارس می‌کند مکبث" آخرین نمایش است که هم کارگردانی و هم نویسندگی‌اش را برعهده داشته.  به جز سه بازیگری که عضو گروه تی‌تووک هستند بقیه بازیگران هم سابقه همکاری با وی را داشته‌اند. نورپرداز حرفه ای شهر،گریمور کار بلد،طراح لباس خلاق،موسیقی آنچنانی و غیره دست به دست او داده‌اند تا آبروداری تئاتر استان در جشنواره تئاتر فجر را بر عهده بگیرد.   

 

پایان بخش اول  

لینک مرتبط +

دست خالی به تو سر زدن خوبن

دست  خالی  به  تو  سر  زدن  خوبن...

نگار هم متولد شد!

این هم دختر اون یکی داداشم که امروز متولد شده

اسمشو گذاشتن نگار

۳ روز از دختر عموش سارا کوچیک تره

خوشحالم

الان ۲ تا عمو ام

اشووووووووووووووو


به سفارش مم مان                

  کل پورغ    هوودیریا     کر شیشه              

سارا متولد شد!


این دختر کوچولو که می بینید امروز متولد شده و من رو برای اولین بار عمو کرده!!!

اسمش رو سارا گذاشتن. دختر خان داداشه!!!

تولدش مبارک!!!

خوشحالم!!!

هوس

مرد باید می‌جنگید اما دلش ساندیس تازه‌ای می‌خواست

پلِ لنگ!

 

این پل تقریبا یک کیلومتری دوراهی درتوجان(45کیلومتری بندرعباس) قرار دارد. سه سال پیش ساخته شده و امسال بعد از بارندگی آذرماه نصف یکی از ستونهایش شکسته و تا امروز که اول بهمن‌ماه بود ترمیم نشده است. کارکنان اداره راه موانعی بر روی پل کار گذاشته اند تا  عبور ماشین‌ها از سمت چپ جاده و پل باشد،که همین موانع نیز چند سانحه به بار آورده است. پل مورد نظر در سال 1385 به بهره برداری رسیده بود.آن هم در جاده‌ای که حکم ورودی سمت شرق بندرعباس را دارد . پل از جمله پروژه‌هایی است که در دولت نهم به بهره‌برداری رسید. و با توجه به تاریخ ساخت آن به نظر می‌رسد اعتبار آن در سفر اول ریس‌جمهور به بندرعباس به تصویب رسیده است. نخستین سفر استانی ریس جمهور به هرمزگان 101 مصوبه  با اعتباری بالغ بر دوهزار میلیارد تومان در پی داشت که 61 مصوبه از آن ماهیت پروژه‌ای داشته است. 94درصد از این پروژه‌ها تا سفر استانی بعدی دولت با هزینه‌ای در حدود 22 هزار میلیارد ریال عملیاتی شد. معاون عمرانی استانداری هرمزگان در دولت نهم در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود:10 تیم نظارتی ویژه بررسی روند انجام طرح‌های عمرانی مصوب در سفر اول و دوم هیئت دولت به هرمزگان تشکیل شده و در این بازرسیها تلاش می‌شود تا میزان بیشتری از طرحها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. در آن دیدار احمد صادقی وظیفه این ده تیم را بررسی کامل طرح‌های در دست اجرای یک سازمان یا اداره کل بیان داشت و اقدام به بازدید موردی و بیشتر از گذشته از طرحهای عمرانی سایر دستگاه‌ها را از فعالیت‌های مثبت این دولت  خواند.


عکس های بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...